Kutsu YSTEAN kevätkokoukseen lauantaina 20.5.2017

Helsingissä Peacockin teatterisalissa Tivolikatu 1, Helsinki (Linnanmäki).

YSTEAn kevätkokous pidetään Helsingissä Peacockin teatterisalissa, jonka jälkeen on mahdollisuus osallistua UIT:n "Sata lasissa"-musiikki-ilotteluun. Kevätkokoukseen osallistuminen on maksutonta, mutta Sata lasissa -ohjelman osallistumismaksu on 25 euroa.

Päivän ohjelma:

11.30 ERTON vt. edunvalvonnan johtaja Saara Arolan luento ajankohtaisista       asioista

12.15 lounas

13.00 kevätkokous

14.30 iltapäiväkahvit

15.00 tilaisuus päättyy

Ystean vuosikertomus 2016

Klo 16.00 Uusi Iloinen Teatteri vääntää vaihteen vitoselle ja vyöryttää katsojien silmille ennennäkemättömän vauhdikkaan kevätilottelun "Sata lasissa". Olemme varanneet 50 lippua esitykseen jäsenhintaan 25 euroa.

Ilmoittautuminen Kevätkokoukseen ERTOn tapahtumakalenterin kautta 15.5.2017 mennessä.

Omavastuu 25 € (normaalihinta 49€) on maksettava samalla, kun ilmoittautuu teatteriin ja kevätkokoukseen.

Lippuja on jäljellä vain muutama edulliseen omakustannushintaan! Ole siis nopea, jos haluat olla mukana teatteriesityksessä edulliseen hintaan!

ERTOn tapahtumakalenteriin pääset tästä.

Teatteriin ilmoittautuminen edellyttää myös kevätkokoukseen osallistumista.

Muistathan ilmoittaa myös ruoka-ainerajoituksesi.

Kokouksessa käsitellään myös jäsenten kokoukselle tekemät aloitteet, jotka on toimitettava kirjallisena puheenjohtaja Timo Gladille, [email protected] 30 vuorokautta ennen kokousta.

Lounas on varattu vain ennakkoon ilmoittautuneille!

MATKAT KOKOUKSEEN

HUOM!  Jos tulet kokoukseen kaukaa, Vaasa-Jyväskylä- Kuopio-linjan yläpuolelta (kyseiset kaupungit mukaan lukien) jäsenille maksetaan yöpymistukea 40€/hlö. Ei majoituskiintiötä vaan jokainen saa varata itsenäisesti haluamansa majoituksen.

Yhdistys maksaa jäsenten matkat kokoukseen edullisimman kulkuneuvon mukaan.

Junaliput tilataan VR Yrityspalvelusta p. 0307 23702 (ma-pe klo 8-16) tai Asiakaspalvelusta p. 0600 41900 (klo 7-22), asiakasnumero 112 1771.

Bussi-ja lentolippuja tilatessa Travelista (Carlson Wagonlit Travel) tee tilaus sähköpostitse [email protected] ja laita kopio tilauksesta taloudenhoitaja [email protected]

Laita tilaukseen viitteeksi ”YSTEA kevätkokous”. Kun taloudenhoitaja on kuitannut tilauksen, Travel lähettää liput sähköpostin liitteenä tai postitse, siten kuin tilaaja on toivonut. HUOM! Travelin tilaukset on tehtävä sähköpostitse ja pyydä viestistäsi vastaanottokuittaus (näin tiedät että viesti on mennyt perille).

Poikkeavista järjestelyistä on ehdottomasti otettava yhteyttä taloudenhoitaja Kaija Raatikaiseen, [email protected] tai gsm 050 573 8717.

Matkojen korvaamisen edellytys on, että jäsen on läsnä koko kokousohjelman ajan.