Tilaa YSTEA-pullakahvit työpaikallesi

-kampanja jatkuu vuonna 2017!

Työpaikoilla pähkäillään monenlaisten työsuhde- ja työehtosopimusasioiden kanssa. Oma yhdistyksesi ojentaa auttavan kätensä ja toivoo, että tietoa ja tukea haluava jäsen ottaisi yhteyttä ja kutsuu paikalle YSTEA-pullakahvit ja mukana tulee aina aito ammattiyhdistysaktiivi.

Totisemman asian ollessa kyseessä, voimme ottaa mukaan liittomme ERTOn toimistolta oman toimialamme asiantuntijan tai juristin. Jos tarvitaan neuvotteluja työnantajan kanssa, siitä pitää sopia erikseen, koska siihen pitää varautua eri tavalla.

Teemme näitä pullakahvi-käyntejä sekä uusille että vanhoille työpaikoille aivan jäsenten tarpeitten mukaan. Tapaamisten ensisijainen luonne on rento, auttavainen ja informatiivinen. Esittelemme toimintaa ja innostamme liittymään ERTOon/YSTEAan niitä, jotka eivät vielä ole jäseniä. Pullakahvitarjous jatkuu koko vuoden 2017.

Ottakaa yhteyttä ja kutsukaa työpaikallenne YSTEAn edustaja ja pullakahvit!Yhteydenotto sähköpostiin [email protected]

TAPAAMISIIN!