Tavataan Tampereella syyskokouksessa!

Yksityisen sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset YSTEA ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 17.11.2018 Lapland Hotellissa, Yliopistonkatu 44, Tampere

Kokouksessa käsitellään sääntöjen syyskokoukselle määräämät asiat, joita ovat mm. hallituksen jäsenten valinta sekä toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019.

Oletko Sinä YSTEAn uusi hallituksen jäsen vuonna 2019? Tule ehdokkaaksi tai vaikuttamaan valintoihin!

Kokouksessa käsitellään myös jäsenten kokoukselle tekemät aloitteet, jotka on toimitettava kirjallisena puheenjohtaja Miska Keskiselle [email protected]  30 vuorokautta ennen kokousta.

Kokousohjelma

11:00                           Tervetulokahvit

11:30-12:30                 Luento: Työssä jaksaminen, Maria Härkki-Santala

12:30-13.30                Lounas

13:30                           Syyskokous

15:30                           Iltapäiväkahvit

Kokoukseen osallistuville jäsenille on varattu oheisohjelmaa:

17:30-19:00 Jaakko Saariluoma Show Tampereen Komediateatterissa.

Lippuja on varattu 40kpl jäsenille, joten ei oo häpee olla nopee. Jos lippuja jää ylimääräisiä, niin voit tiedustella sihteeriltä myös avecille (29,00e) 15.-17.10.

Esitys on jäsenille maksuton, avustajan lippu 20€, avecin lippu 29€.

ILMOITTAUTUMINEN kokoukseen ja teatteriin ERTOn tapahtumakalenterin kautta 15.10.2018 mennessä. Ilmoittautuminen on sitova, peruutus vain lääkärintodistusta vastaan. Perimme maksun kustannuksista, jos jättää saapumatta paikalle ilmoittamatta (teatteri ja ruokailu).

Laita myös lisätiedot kohtaan ruoka-aine allergiasi sekä ilmoita jos olet opiskelija- tai eläkeläisjäsen.  Kokoustarjoilut varataan vain ennakkoilmoittautuneille.

Teatteriliput on varattu VAIN syyskokoukseen osallistujille.

ERTOn tapahtumakalenteriin ilmoittautumaan pääset tästä.

MAJOITTUMINEN

JOS haluat yöpyä Tampereella, Lapland Hotellista on varattu kiintiö tunnuksella YSTEA 129,00€/1hh, 144,00€/2hh. Kiintiö on voimassa 19.10.asti. Varaaminen tapahtuu suoraan hotellista 03 383 0000 tai [email protected]

YSTEA antaa yöpymistukea jäsenille harkinnan mukaan, jos kokoukseen osallistuminen olisi muuten kohtuuttoman hankalaa pitkän matkan tai matkustusaikataulujen vuoksi. Vuonna 2018 yöpymistuki on 40€/hlö. Jäsenet tilaavat yöpymispaikkansa omatoimisesti haluamastaan paikasta.

Varmistathan taloudenhoitajalta, (Heli Lahtinen / [email protected]) oletko oikeutettu yöpymistukeen!

MATKAT KOKOUKSEEN YSTEA vastaa vuosikokouksiin osallistuville jäsenille matkakuluista yhdistyksen matkustussääntöjen mukaisesti. Henkilökohtaisen avustajan kustannuksista vastaa jäsen.

Matkat korvataan kokonaisedullisimman matkustustavan mukaisesti. Jos kokonaiskustannuksesi ylittävät 200€, ota yhteys taloudenhoitajaan.

Matkan hintaa voit vertailla www.perille.fi palvelussa.

Lentoliput:

Lentoliput ovat mahdollisia, mikäli muu matkustusmuoto matkan kokonaisuuden kannalta ei tule edullisemmaksi. HUOM! Tilaaminen verkosta on edullisinta.

Liput tilataan itse ja hinta laskutetaan YSTEAlta. Taloudenhoitaja HYVÄKSYY lipun ennen ostopäätöstä.  Taloudenhoitajaa voi myös pyytää tilaamaan liput.

Junaliput:

Liput tilataan omatoimisesti ja laskutetaan YSTEAlta. Suositus on, että liput tilataan hyvissä ajoin verkkokaupasta, jotta ne saa edullisemmin. Mikäli käytössä on omat VETURI-asiakastunnukset, se helpottaa lippujen hankkimista ja saat myös itsellesi muita etuja.

Bussiliput: Liput tilataan itsenäisesti ja laskutetaan YSTEAlta. Suositus on, että liput tilataan hyvissä ajoin verkkokaupasta, jotta ne saa edullisemmin. Myös Onnibussin tarjonta kannattaa tarkistaa. Hyviä nettisivuja ovat: http://www.expressbus.fi/fi/etusivu/ ja https://www.onnibus.com/etusivu  ja  https://www.matkahuolto.fi/

Mikäli matkustusaikataulun vuoksi on pakko käyttää omaa autoa tai taksia, korvausten tai taksikulujen laskuttamisesta on aina sovittava etukäteen taloudenhoitajan kanssa. Yhdistys ei ota kantaa matkustusajankohtaan vaan matkan kokonaiskustannuksiin.

Tehdessäsi matkan omalla autolla, korvaus maksetaan julkisen mukaan. Huomioithan myös kertyvät parkkimaksut.

Matkan laskuttaminen Ystealta

Lasku liitteineen toimitetaan taloudenhoitajalle pdf-tallenteina sähköpostitse. Matkalasku on tehtävä 2 kuukauden kuluessa matkan päättymisestä. Matkalaskuun käytetään Excel-lomaketta, joka löytyy YSTEAn nettisivuilta https://www.ystea.fi/lomakkeet/  YSTEA hyväksyy sähköisen matkalaskun ilman allekirjoitusta.

Matkalaskuun liitetään kaikki kustannuksia aiheuttaneet kuitit. Kaupunkien sisäisen liikenteen tai seutuliikenteen lipuista ei tarvitse kuittia toimittaa, koska taksat on julkisesti vahvistettu ja aina tarkistettavissa

Matkojen korvaamisen edellytys on, että jäsen on läsnä koko kokousohjelman ajan.

Tervetuloa kokoukseen, tapaamaan tuttuja ja solmimaan uusia tuttavuuksia!

YKSITYISEN SOSIAALI- JA TERVEYSALAN AMMATTILAISET YSTEA RY ESITYSLISTA

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS

Aika               Lauantai 17.11.2018 klo 13:30

Paikka            Lapland Hotel, Yliopistonkatu 44, Tampere